Serviceaftale

Serviceaftale

Tegn en serviceaftale med Hotri Storkøkken - så er dit køkken altid i topform.

Driftstop i et travlt køkken eller kantine koster både tid og penge. Med en serviceaftale hos Hotri Storkøkken sikrer vores erfarne teknikere, at jeres produkter bliver vedligeholdt og efterset. På den måde forebygger I driftsstop og skader, inden de sker.

Serviceaftalen

En serviceaftale indeholder typisk:

  • Hvor ofte I ønsker servicebesøg
  • Antal køkkenmaskiner
  • Typer af køkkenmaskiner

Forrest i køen

I kommer øverst i servicekøen

Fleksibel og hurtig service

Vi lytter til jeres behov

Forlænget levetid

Køkkenmaskinerne holder længere

Færre driftsomkostninger

I minimerer driftsnedbrud

Tre trin til en skræddersyet serviceaftale

Ingen af vores kunder er ens. Derfor sørger vi for, at serviceaftalen passer til jeres behov, så jeres køkken fungerer optimalt.

Der er tre trin for at tegne en Hotri-serviceaftale:
  1. Besøg. Vi starter med at aftale et besøg hos jer. Under besøget taler vi bl.a. om, hvor ofte I ønsker servicebesøg, vi rådgiver om lovpligtige eftersyn af maskiner, og måler jeres køkken op og noterer antal og typer af maskiner. En maskine er fx et køleskab, en opvaskemaskine eller en ovn.
  2. Tilbud. Efter besøget udarbejder vi et tilbud til jer. Tilbuddet baserer vi bl.a. på det ønskede antal servicebesøg og antallet af maskiner.
  3. Accept. Godkender I tilbuddet, er serviceaftalen aktiveret.
Ønsker I at minimere driftsnedbrud, så kontakt os og hør mere om mulighederne for en serviceaftale.

Sådan foregår et servicebesøg

En af vores dygtige serviceteknikere gennemgår hver maskine ud fra et digitalt kontrolskema, som vi har udviklet i samarbejde med producenten. Det betyder, at teknikeren følger producentens anvisninger og garanterer, at den specifikke maskine bliver efterset korrekt.  

Reparationer på stedet

Hvis serviceteknikeren konstaterer fejl eller mangler under et servicebesøg, vender teknikeren med jer, om I ønsker en straks-reparation eller et tilbud på en reparation. Reparationer bliver nemlig faktureret særskilt.
 

Servicerapport samme dag

I får en digital servicerapport fra serviceteknikeren samme dag, som servicebesøget er afsluttet.
 
Den digitale servicerapport giver jer flere fordele. I kan dele rapporten internt mellem flere afdelinger, hvilket giver et højere informationsniveau. Hvis der er fejl, dokumenterer teknikeren både fejlen, reparationen og det færdige resultat i servicerapporten. Det betyder, at I har mulighed for at arbejde med at undgå samme fejl fremadrettet.
 
Kontakt os i dag for en serviceaftale, og træk på vores mange års erfaring med service.

Hvis jeg skulle beskrive Hotri med ét ord, så vil det være fleksibilitet - fordi nedetid er et stort problem, og vi kan ikke undvære ting ret længe.

Teknisk hjælp uden en serviceaftale

I vil altid kunne tilkalde en af vores teknikere, når I oplever problemer med jeres tekniske udstyr, også selvom I ikke har en serviceaftale.

Kontakt Service