Serviceaftale
Serviceaftale
Tegn en serviceaftale med Hotri Storkøkken - så er dit køkken altid i topform.
Serviceaftalen
En serviceaftale indeholder typisk:
- Hvor ofte I ønsker servicebesøg
- Antal køkkenmaskiner
- Typer af køkkenmaskiner
Forrest i køen
I kommer øverst i servicekøen
Fleksibel og hurtig service
Vi lytter til jeres behov
Forlænget levetid
Køkkenmaskinerne holder længere
Færre driftsomkostninger
I minimerer driftsnedbrud
Tre trin til en skræddersyet serviceaftale
Ingen af vores kunder er ens. Derfor sørger vi for, at serviceaftalen passer til jeres behov, så jeres køkken fungerer optimalt.
- Besøg. Vi starter med at aftale et besøg hos jer. Under besøget taler vi bl.a. om, hvor ofte I ønsker servicebesøg, vi rådgiver om lovpligtige eftersyn af maskiner, og måler jeres køkken op og noterer antal og typer af maskiner. En maskine er fx et køleskab, en opvaskemaskine eller en ovn.
- Tilbud. Efter besøget udarbejder vi et tilbud til jer. Tilbuddet baserer vi bl.a. på det ønskede antal servicebesøg og antallet af maskiner.
- Accept. Godkender I tilbuddet, er serviceaftalen aktiveret.
Sådan foregår et servicebesøg
En af vores dygtige serviceteknikere gennemgår hver maskine ud fra et digitalt kontrolskema, som vi har udviklet i samarbejde med producenten. Det betyder, at teknikeren følger producentens anvisninger og garanterer, at den specifikke maskine bliver efterset korrekt.
Reparationer på stedet
Servicerapport samme dag
Teknisk hjælp uden en serviceaftale
I vil altid kunne tilkalde en af vores teknikere, når I oplever problemer med jeres tekniske udstyr, også selvom I ikke har en serviceaftale.
Kontakt Service