Ledige job
Salgskonsulent
Vi ansætter løbende, og du skal søge jobbet via LinkedIn.
Stillingen og karrieremuligheder
Med direkte reference til Salgschefen i Danmark, søger vi en dedikeret salgskonsulent, der har erfaring med teknisk løsnings- og projektsalg samt fokus på opbygning af egen kundeportefølje.
Dit fokus bliver på større byggeprojekter i kategorien domiciler, skoler, hospitaler og andre offentlige institutioner. Du bliver kundens primære kontaktperson – fra det første møde, til projektet fungerer til kundens fulde tilfredshed.
Hotri Storkøkkener A/S har et klart mål om at udbygge sin position som den førende virksomhed af tekniske løsninger kombineret med kvalitetsprodukter.
Derfor sørger vi for, at du altid er fuldt opdateret på alle de produkter, der indgår i vores løsninger. Du vil løbende komme på messer, leverandørbesøg og kurser, så du hele tiden opbygger ny viden om de nyeste køkkener og salgsteknikker.
Ved din tiltræden vil du således få en grundig introduktion til vores systemer, processer og produkter samt til dine dygtige kolleger, som har hvert deres ekspertiseområde
Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder
- Opbygning af og vedligeholdelse af kundeportefølje
- Bearbejdning af større professionelle kunder
- Fokus på salg af løsninger og projekter fremfor salg af produkter
- Sikre kunden den bedste løsning til deres behov
- Sikre et tæt samarbejde med Hotri’s projektledelse samt øvrige back-office-funktioner
- Sikre fokus på leverancen og, at alle milestones bliver overholdt
- Sikre tæt kontakt til kunden gennem hele projektfasen
- Sikre langvarige forretningsforhold med kunderne.
Kvalifikationer
Faglige erfaringer og kompetencer
- Minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
- Relevant uddannelsesmæssig baggrund
- Du behersker engelsk i skrift og tale
- Minimum 3 års erfaring med opbygning af egen kundeportefølje gennem etablering af pipeline og sales funnels
- Erfaring med B-t-B salg af tekniske løsninger/projekter
- Stor grad af teknisk forståelse og indsigt – herunder kendskab til el og vand
- Erfaring med tekniske tegneprogrammer/(Revit etc.) er en fordel, men ingen betingelse
- Erfaring med tilbudsgivning, forhandling og lukning af aftaler/kontrakter
- Erfaring med udbud og beslutningsprocesser til offentlige virksomheder
- Erfaring med anvendelse af diverse analyseværktøjer
- Erfaring med Microsoft Office-pakken samt anvendelse af CRM-systemer.
Personlige kompetencer
- Du brænder for salg og nyder at tage ejerskab, ansvar og spille en central rolle, når det gælder at opnå store forretningsresultater.
- Det er vigtigt, at du trives med alle dele af det opsøgende salg, herunder research og opdyrkning af emner, skabe kontakt, forhandle og til sidst at lukke aftalen
- Du evner at etablere og vedligeholde relationer, også ved meget lange salgsprocesser
- Du evner præcist at analysere kundens behov og videreformidle tanker og ideer til løsninger til såvel kunden som til teknikere
- Du er initiativrig, resultatorienteret, systematisk og vedholdende
- Du evner at skabe forhandlingsresultater.
Vi tilbyder
- Et udfordrende job i konkurrencepræget marked
- Muligheden for at spille en central rolle i virksomhedens vækstrejse
- En velkonsolideret virksomhed med en klar vækstplan
- Et spændende, uformelt miljø, hvor der stilles krav om høj kvalitet i arbejdet og i de innovative løsninger og produkter, vi leverer
- Stor mulighed for karrieremæssig og faglig udvikling
- En travl og spændende arbejdsplads med et stærkt værdisæt
- Løn efter kvalifikationer, inklusive pension og bil.
Send en ansøgning
Intern sælger
Vi ansætter løbende, og du skal søge jobbet via LinkedIn.
Stillingen og karrieremuligheder
Målet er at fastholde og udbygge vores markedsposition inden for salg af storkøkken udstyr. Du vil i dit daglige arbejde være i tæt dialog med blandt andet vores eksterne konsulenter, indkøb og lager. Som intern sælger er det vigtigt, at du kan tale med kunder på alle niveauer, kan holde et positivt mindset og er villig til at finde løsninger på vores kunders behov.
Vi sørger for, at du altid er fuldt opdateret på alle de produkter, der indgår i vores løsninger. Du vil løbende komme på messer, leverandørbesøg og kurser, så du hele tiden opbygger ny viden om de nyeste køkkener og salgsteknikker.
Ved din tiltræden vil du således få en grundig introduktion til vores systemer, processer og produkter samt til dine dygtige kolleger, som har hver deres ekspertiseområde
Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder
- Oprettelse og behandling af ordrer og tilbud via telefon og mail
- Tilbudsopfølgning
- Opmåling af mindre opgaver hos kunderne
- Teknisk kundesupport
- Oprettelse og vedligehold af stamdata
- Opbygning af og vedligeholdelse af kundenetværk
- Sikre kunden den bedste løsning til deres behov
- Sikre langvarige forretningsforhold med kunderne.
Kvalifikationer
Faglige erfaringer og kompetencer
- Minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
- Relevant uddannelsesmæssig baggrund
- Du behersker engelsk i skrift og tale
- Erfaring med B2B-salg af tekniske løsninger/projekter
- Stor grad af teknisk forståelse og indsigt
- Erfaring med tekniske tegneprogrammer (Revit etc.) er en fordel, men ikke en betingelse
- Erfaring med Microsoft Office-pakken samt anvendelse af CRM-systemer.
Personlige kompetencer
Du brænder for salg og nyder at tage ejerskab, ansvar og spille en central rolle, når det gælder at opnå store forretningsresultater.
- Du er serviceminded og proaktiv – du ved, at det er kunderne, vi lever af
- Du drives af udfordringer, og du er forandringsvillig
- Du bidrager til det gode arbejdsmiljø og sætter pris på dine kolleger
- Du har erfaring fra lignende stilling og/eller relevant uddannelsesmæssig baggrund
- Du evner præcist at analysere kundens behov og videreformidle tanker og ideer til løsninger til såvel kunden som til teknikere
- Du er initiativrig, resultatorienteret, systematisk og vedholdende
- Du evner at skabe forhandlingsresultater
- Du ser muligheder frem for begrænsninger og evner at handle på dem.
Vi tilbyder
- Et udfordrende job i konkurrencepræget marked
- Muligheden for at spille en central rolle i virksomhedens vækstrejse
- En velkonsolideret virksomhed med en klar vækstplan
- Et spændende, uformelt miljø, hvor der stilles krav om høj kvalitet i arbejdet og i de innovative løsninger og produkter, vi leverer
- Stor mulighed for karrieremæssig og faglig udvikling
- En travl og spændende arbejdsplads med et stærkt værdisæt
- Løn efter kvalifikationer, inklusive pension og bil.
Søg jobbet
Ring eller skriv
Hvis du vil vide mere
Ring
Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Torben Schiermer hos Tosch Consulting på +45 2965 1105.
Send en ansøgning
Sådan søger du jobbet
Intern sælger
Hotri Storkøkken A/S
Hotri Storkøkken A/S leverer og servicerer storkøkkenløsninger- og kantineudstyr til hospitaler, plejehjem, skoler, kantiner, restauranter og hoteller over hele Danmark.
Vi har en teknisk organisation, som besidder stor erfaring og kompetencer på et unikt højt niveau, hvilket gør, at Hotri A/S er førende i branchen, når det gælder tekniske løsninger kombineret med kvalitetsudstyr. Vi er en innovativ virksomhed, og kan påtage os den fulde entreprise omkring store projekter. Det betyder også, at vi ved meget komplicerede opgaver har ekspertisen til at udvikle unikke, skræddersyede udstyrsløsninger i samarbejde med kunden.
Vi er med kunden hele vejen - lige fra projektering og montering over undervisning i brugen af køkkenet og til løbende service og vedligehold af det.
Med vores snart 190 år er Hotri A/S absolut en af de mest velkonsoliderede virksomheder i branchen både fagligt og økonomisk.
Denne platform er udgangspunktet for det væksteventyr, som Hotri nu er påbegyndt.