om stillingen
Servicetekniker
Vi ansætter løbende, og du skal søge jobbet via LinkedIn.
Stillingen og karrieremuligheder
Du vedligeholder og reparerer storkøkkener
Din dag starter med, at du i vores system tjekker, hvem du skal besøge. Herfra kører du ud på dagens tur, hvor antallet af besøg kan variere – men du ved, at kvalitetsarbejde tæller mere end antallet af kundebesøg. Dine kunder tæller bl.a. skoler, plejehjem og hospitaler samt cateringfirmaer og centralkøkkener i Storkøbenhavn og på Sjælland.
Du deltager også i vores faste servicemøder, hvor vi taler om, hvordan vi kan give vores kunder endnu bedre service, samt hvordan vi effektiviserer vores arbejdsgange.
Hotri Storkøkken A/S har et klart mål om at udbygge sin position som den førende virksomhed af tekniske løsninger kombineret med kvalitetsprodukter.
Derfor sørger vi løbende for, opdatering med produktviden, leverandør besøg internt som eksternt, samt kurser som vi sammen planlægger, så du hele tiden opbygger ny viden om storkøkkenprodukter.
Ved din tiltræden vil du således få en grundig introduktion til vores udstyr af dine dygtige kolleger, som har hvert deres ekspertiseområde
Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder
- foretage reparationer, udføre fejlsøgninger og udbedre disse
- montering og opstart af nyt storkøkkenudstyr – fx konvektionsovne, tunnelopvaskemaskiner, kipgryder m.m.
- Udføre faste serviceeftersyn
- Rådgive kunder om det fremtidige vedligehold
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig uddannelse som elektriker, automatikmekaniker, industritekniker, mekaniker, køletekniker eller anden relevant uddannelse.
- Du har teknisk erfaring fra storkøkkenbranchen eller tilsvarende brancher
- Du har stærk teknisk forståelse
- Du arbejder struktureret og er god til selv at planlægge din arbejdsdag ud fra de bookninger, der bliver foretaget af servicekoordinatorerne
- Du behersker dansk i skrift og tale
- Du behersker engelsk på brugerniveau
- Du har kørekort B og kan fremvise en ren straffeattest
- Du er serviceminded til fingerspidserne, du er stolt over dit arbejde og din virksomhed og leverer kvalitetsarbejde – hver gang
Vi tilbyder
- Et udfordrende job i et konkurrencepræget marked
- Muligheden for at spille en central rolle i virksomhedens vækstrejse
- En velkonsolideret virksomhed med en klar vækstplan
- Et spændende uformelt miljø, hvor der stilles krav om høj kvalitet i arbejdet og i de innovative løsninger og produkter vi leverer
- Stor mulighed for karrieremæssig og faglig udvikling
- En travl og spændende arbejdsplads med et stærkt værdisæt
- Her får du en god, fast løn inkl. sundhedssikring og pension, egen varebil, fri telefon og tablet samt funktionæransættelse.
Ring eller skriv
Hvis du vil vide mere
Ring
Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Torben Schiermer hos Tosch Consulting på +45 2965 1105.
Skriv
Du kan også sende en mail til Torben Schiermer hos Tosch Consulting, hvis du har spørgsmål om stillingerne: